CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 11 Januari 2010


kisah wanita sexy yg desperate nk hidup ;)

uish..daring gile tajuk entri aku kali neh..korunk pn confirm dh pk mcm2..haha. relax, cool..bertenang..ni xde kene mengena dgn entri yg berunsur kan 18sx..entri2 sy sume nye berklasifikasi kan "U", iaitu utk tontonan umum,xkire umor..hurmm..apekah kisah disebalik tajuk entri ni??
kate org ketawa tu awet muda dimane ia penawar kepada kedut2 di muke..maka, marilah meluangkan 5 minit utk membuat terapi awet muda..ketawa,jgn xketawa..keskeskes *wink*
*
*
*Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan . Sampai jer di tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya.
Wanita: Terima kasih, anda telah menolong saya…
Lelaki Inggeris: Sama², tapi anda harus membalas budi..
Wanita: Bagaimana?
Lelaki Inggeris: Tidur dengan aku….
Wanita: Tak guna, kau ingat aku pelacur?! Tidak!!
Lelaki Inggeris: Baiklah kalau begitu…Lelaki Inggeris itu melepaskan semula wanita itu.
Di tingkat 50, seorg lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu.
Wanita: Terima kasih, anda telah menolong saya..
Lelaki Perancis: Sama-sama, tapi anda harus membalas budi..
Wanita: Bagaimana?
Lelaki Perancis: Tidur dengan aku…
Wanita: Tak guna!! Aku tak mahu!
Lelaki Perancis: Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu…
Lelaki Perancis itu melepaskan semula wanita itu.Dari tingkat 50, 40.. dan 30, tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap wanita itu.
Wanita itu mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut.Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu.Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanit a itu terlebih dahulu berkata-kata…
Wanita: Terima kasih, anda telah menolong saya.. Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan anda..
Lelaki Arab: Astaghfirullah… (lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut..)
Nota kaki : pengajarannye, yg laki pn kalo nk tolong tu biarlah ikhlas..boleh plk bg syarat cenggitu..xmacho langsung lorr..yg pempuan plk, berhati2 dgn kata2 anda, kalo silap leh makan diri anda balik..
sekian..tahniah, anda dh berjaye mengawet muda kan muka anda utk tempoh 5 minit..
cukupla2 daripade xde kn...

0 ulasan: